Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Найбільш популярні автівки за програмою «АвтоТак» у 2015 році

15.01.2016

За підсумками 2015 року до програми придбання автомобілів у групах «АвтоТак» долучилося понад 3 474 нових клієнтів. Як повідомляє Віталіна Буровська, керівник відділу маркетингу та управління продажем ТОВ «АВТО ПРОСТО» (ТМ «АвтоТак»), протягом 2015 року найактивніше українські споживачі укладали договори на придбання автівок у групах у травні-червні та жовтні-листопаді, коли показники підписаних угод перевищували середньорічний рівень. Найбільш успішним місяцем року став листопад.

            Найпопулярнішим автомобілем серед учасників програми у 2015 році був Lanos з часткою 23% від загальної кількості укладених договорів. Цей результат ні для кого не став несподіванкою, адже Lanos традиційно вважається «народним автомобілем» в Україні. Друге місце посідає Vida з результатом 20% від підписаних угод. На досить значній відстані від перших двох лідерів розташувався Chery Tiggo, якому надали перевагу майже 6% нових учасників програми. З часткою 4,13% Kia Sportage new стає четвертим номером, а замикає «п'ятірку найкращих» Forza, яку обрали 4% залучених споживачів послуг «АвтоТак».

            У компанії «АВТО ПРОСТО» розцінюють результати роботи в 2015 році як «умовно задовільні», зважаючи на загальну ситуацію в країні, й сподіваючись, що найнижчу точку спаду вже пройдено. У планах на найближче майбутнє – суттєві зміни у системі добору та підготовки спеціалістів з продажу послуг «АвтоТак», значне інвестування в оновлення дизайну та покращення салонів продажу, проведення цікавих та вигідних акцій для учасників програми й для тих клієнтів, що мають бажання придбати за програмою друге авто.

            Поки що важко прогнозувати розвиток авторинку в 2016 році. Аналітики та оператори ринку майже одностайно називають цифри 55-60 тис.одиниць. Споживачі, тим часом, очікують на наслідки нещодавнього скасування додаткового імпортного мита у розмірі 5%; дехто чекає на активізацію вторинного ринку внаслідок відміни акцизів на імпорт вживаних авто. Наразі ясною є тільки одна річ: вітчизняний авторинок не може похвалитися високою передбачуваністю та прогнозованістю, як і вітчизняна економіка в цілому. Очікування на спрощення доступу до нових автомобілів для пересічного українця може бути виваженою стратегією. Та часто невисокий рівень заощаджень, що нівелюються інфляцією, відсутність офіційно підтверджених доходів на достатньому рівні, нестабільність національної валюти призводять до ситуації, коли купівля авто за готівку та автокредитування не є доступними для великої кількості наших громадян. Застарілий автопарк, середній вік якого перевищує 20 років є тому підтвердженням.

Можна чекати, поки до України почнуть масово надходити імпортні вживані автомобілі; можна спробувати зібрати за декілька років повну вартість омріяного нового авто, сподіваючись випередити рівень інфляції. А можна вже зараз скористатися хоч і відносно нетрадиційним, але реально працюючим способом придбання нового автомобіля в групах. Майже 45 800 українців вже стали автовласниками саме у такий спосіб.