Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Як українці автомобілі купують?

Волинська обл.: «33-ій канал», 16.02.10р.; Вінницька обл.: «Краяни», 05.02.10р.; «Афіша (Волинь)» 11.02.09 г.; «Бершадський край», 12.02.10р.; «Вісник Козятина», 18.02.10р.; «Сільські новини», 19.02.10р.; «Подільський край», 19.02.10р.;

Минули новорічно-різдвяні свята, і ми поступово повертаємось до повсякденного життя, наповненого зобов'язаннями та райдужними планами на майбутнє. На вулицях міста стало помітно більше людей, а на дорогах – автомобілів. Велика кількість людей, які мерзнуть на зупинках, вкотре доводить, що власником автомобіля, який хоч і не є розкішшю, а засобом пересування, може стати далеко не кожен.

У 2009 році на автомобільному ринку істотно знизилась купівельна активність. Для порівняння: 2009 рік для легкових автомобілів закінчився з показником 174 тисячі 832 авто, що в 3,8 рази менше, ніж показник 2008 року. Крім того, простежується «старіння» автопарку: згідно з даними Асоціації дилерів автомобілів з пробігом, сегмент авто старше 9 років складає близько 70% всього українського авторинку. Експерти відзначають, що умови розвитку вітчизняного ринку 2009 року підпорядковувались декільком чинникам, які матимуть на нього вплив і в 2010 році, серед них –істотне зниження всіх макроекономічних показників, що позначилося, зокрема, й на доходах населення. Крім того, практично зник ринок автокредитування: в 2009 році він скоротився на 96% у порівнянні з попереднім роком. Сьогодні в кредит продається лише 5% автомобілів. За прогнозами аналітиків, відновлення українського ринку до рівня рекордного 2008 року відбудеться через 5-8 років… Тому ми змушені змиритися й чекати, доки настануть кращі часи, або все ж таки шукати альтернативні варіанти.

Одного разу до мене потрапила реклама з яскравою картинкою і привабливими гаслами: «краща альтернатива автокредиту!», «мінімальний щомісячний платіж», «до 4,6% на рік», «автомобілі різних марок». Такі оголошення вже зустрічалися і раніше, але в даний момент, зі зрозумілих причин, АвтоТак – так називалася програма з реклами – викликав особливий інтерес. В процесі підборки матеріалу стосовно цієї програми виявилося багато суперечливих коментарів і думок, разом з тим українським громадянам було видано вже більше 36 000 автомобілів. Немає нічого правдивішого і переконливішого, ніж почути відгуки людини, яка зважилася випробувати на собі всю привабливість даної програми. І мені це вдалося: учасник програми АвтоТак – Наталія Вікторівна Цюрупа, м. Миргород:

– Наталіє Вікторівно, які аргументи на користь даної програми Вас зацікавили?
– Я працюю медсестрою. Для мене важливо, щоб щомісячний платіж був посильним. Сума мінімального платежу на мій автомобіль – 573 грн. на місяць, це досить прийнятно. Перший внесок – 3% від вартості машини. Крім того, я хотіла компактний жіночий автомобіль. Технічні можливості, зовнішній дизайн, оздоблення салону запропонованого мені Chery мене влаштовували. І зараз я цілком задоволена своїм вибором. Також важливо, що тут немає ніяких «прихованих» платежів і комісій і можна регулювати щомісячні проплати як у більший, так і в менший бік, при необхідності.

– А чи є якісь «незручні» умови в програмі?
– Скрізь є свої правила, щось влаштовує менше, щось більше. Потрібно зважувати всі «за» і «проти». Наприклад, автомобіль потрібно чекати протягом якогось періоду з моменту укладення договору, одночасно здійснюючи платежі по ньому. З іншого боку, автомобіль – це комфорт, свобода, хороший помічник - моя мрія ще із старших класів школи. З тих пір минуло вже майже 15 років, але до останнього часу мені так і не вдавалося реалізувати свої наміри, все-таки – це річ достатньо дорога… А зараз ще і з кредитами дуже складно… Отже, для мене ця програма була реальною можливістю прийти до мети.

– Наталіє Вікторівно, а Ви би порадили цю програму, наприклад, своїм родичам?
– Я дуже виважено ставлюсь до порад: кожен повинен вирішувати сам, чого він хоче, чи підходять умови. Я нікому не розповідала, що уклала договір, до тих пір, поки не приїхала на своїй машині. Існує думка, що такого роду програми – обман. Всі мої знайомі були вкрай здивовані, навіть таксист, з яким я їхала в автосалон забирати свою машину. А результат – у мене тепер є власна машина, і таких, як я – багато. Вважаю, що найкраща порада – це особистий приклад.


Від себе можу додати, що вихід є завжди, і якщо одні двері зачиняються, обов'язково відчиняються інші. Зважуйте, читайте договір, запитуйте менеджера, ставтесь відповідально до свого рішення. Головне – не гайте часу, дійте, якщо автомобіль – це дійсно ваша мета.

Максим Рябченко

 



| | More