Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.

У Києві пройшла міжнародна конференція AutoPROm.UA 2011

26.10.2011

25 жовтня У Києві відбулася презентація програми розвитку українського автопрому. Вона містить протекціоністські заходи, які, на думку розробників, повинні привести до зросту обсягу випуску автомобілів в Україні у вісім разів до 2020 року. Ці ініціативи сприймаються імпортерами у штики, які бачать у них загрозу для внутрішнього авторинку. Багато хто з них навіть можуть замислитися над тим, щоб закрити свій бізнес в Україні. А фахівці вважають, що розробники занадто оптимістично оцінили можливості українського бюджету з підтримки галузі.

Презентація проекту держпрограми розвитку легкового автомобілебудування в Україні до 2020 року пройшла у Києві на III Міжнародній конференції з розвитку автоіндустрії «Autoprom.ua 2011». Вона була створена галузевою асоціацією "Укравтопром" і держпідприємством "Укрпромзовнішекспертиза" у рамках виконання, даного цієї весни президентом Віктором Януковичем доручення, розробити заходи з відновлення української автомобільної промисловості.

Представляючи програму, директор "Укрпромзовнішекспертизи" Володимир Власюк відмітив, що її реалізація повинна сприяти зростанню обсягу виробництва (більш ніж у 8 разів - з 84 тис. у 2010 році до 728 тис. у 2020 році) та експорту автомобілів (у 9,5 разів - з 33 тис. до 312 тис.). Доля автомобілів вітчизняного виробництва до кінця реалізації програми повинна досягти 70% проти 33% у 2010 році, виробничі потужності - зрости з 400 тис. до 1,19 млн автомобілів на рік, а локалізація виробництва - з 26% до 55%. Кількість робітників, зайнятих на підприємствах автопрома, збільшиться з 10,4 тис. до 176,9 тис.

Досягти таких результатів передбачається за рахунок створення сприятливих умов для інвестування в галузь. Зокрема, потрібно: 

- збільшити ввізне мито на автомобілі з нинішніх 10% до 30%; 
 - зменшити мито на імпорт обладнання для виробництва автомобілів з 3,5% до 0%; 
 - ввести нульову ставку ПДВ на імпорт обладнання для автопрома; 
 - ввести часткову компенсацію (до 10%) процентної ставки за банківськими кредитами, що видаються на організацію виробництва нових автомобілів; 
 - понизити податок на прибуток для новостворених автопідприємств з 23% до 0% за умови, що цей прибуток реінвестується впродовж п'яти років.

Запропоновано також надавати таким підприємствам державну дотацію у розмірі 15 тис. грн. за створення одного робочого місця. Стимулювати попит на вітчизняні автомобілі планується за рахунок компенсації частини кредитної ставки у розмірі 2,1%, а також вартості нового автомобіля за умови утилізації старого у розмірі 10 тис. грн. Очікується, що виплата компенсацій почнеться у 2017 році.

 

Запропоновані заходи активно підтримують виробники. "Ми вступили до СОТ без перехідного періоду і це відкрило внутрішній ринок для імпортерів, які витіснили з нього вітчизняні автомобілі",- говорить почесний Президент Корпорації "УкрАВТО" Таріел Васадзе.

За даними " Укрпромзовнішекспертизи ", з 2006 по 2010 рік доля імпорту в загальному об'ємі реалізованих в Україні автомобілів зросла з 44% до 67%. За прогнозами, цього року вона досягне 75%.

Пан Васадзе підкреслив, що держава не надавала ніякої допомоги автопрому в роки кризи. В результаті тільки АвтоЗАЗу довелося скоротити близько 14 тис. чоловік. Виробництво автомобілів після кризи знизилося з 368,4 тис. у 2008 році до 84 тис. у 2010 році. Він також підкреслив, що інші країни в цей час пішли на протекціоністські заходи. Росія, наприклад, підвищила ввізне мито з 30% до 35%. Сьогодні діють мита й у багатьох країнах-членах СОТ : у Китаї - 25%, Бразилії - 35%, Індії - 105%. "Якщо ми не захистимо ринок і не створимо сприятливі умови для інвесторів, нам треба буде продавати свої заводи",- говорить віце-президент корпорації "Богдан" Володимир Гунчик.

З одного боку, запропоновані заходи повністю відповідають планам Кабміну. Як повідомляв "Комерсант", в уряді планують досягти 25-відсоткової ставки ввізного мита, що діяла до вступу в СОТ.

 

Проти заходів по захисту ринку, запропонованих у концепції, різко виступив основний парламентер України з СОТ і Євросоюзом, урядовий уповноважений з питань євроінтеграції Валерій Пятницький. У перерві засідання, на якому була представлена концепція, він буквально накинувся на Володимира Власюка зі словами: "Про що ви думали, коли створювали цю програму? Вам ніхто таких коштів з бюджету не дасть. Чи думали ви про те, наскільки постраждає бюджет"? Пан Власюк не знайшов, що відповісти. "Одними загороджувальними митами нічого вирішити не можна, - заявив учора Валерій Пятницький. - Необхідно проводити зустрічі з найбільшими виробниками автомобілів, зокрема із Євросоюзу. І доводити, переконувати, що Україна може бути частиною глобальної автоіндустрії". А керівник управління з питань євроінтеграції адміністрації президента Євген Перелигін додав, що важливо навести порядок у судовій та податковій сфері і зробити так, щоб правила гри не змінювалися.

Цілком передбачувано проти протекціонізму виступають імпортери. Гендиректор ДП "АВТО Інтернешнл" (імпортер Mazda, Suzuki) Олена Дуніна говорить, що введення таких заходів негативно позначиться на їх бізнесі. Якщо це станеться, багатьом доведеться замислюватися над тим, чи варто зберігати свій бізнес в Україні. "Пільги, про які говориться, будуть надані за рахунок простих громадян України, а ціни виростуть на 30-35%. Це може відбитися і на сервісних послугах. Але я вірю, що Україна як член СОТ не зможе ввести ці мита, тому що ми підписували угоду про 10-відсоткове імпортне мито. Аргументів у нашої країни для її збільшення немає. Тому, що імпорт не загрожує національній безпеці. Крім того, у нас немає такого автомобільного буму, який був у 2008 році",- відмічає вона.

Джерело: kommersant.ua



| | More


Безстрокова Ліцензія від 15.09.2015 р. видана Нацкомфінпослуг